Forside > Lækre kagelinks, Sunde kager > Store bagedag og minus kage

Store bagedag og minus kage

Åh, hvor er her stille i øjeblikket. Jeg har lovet ikke at spise kage i 3 uger. Hvor er det frygteligt….barbarisk!!

“Men det betyder vel ikke, at du ikke kan bage en kage? Du kan jo bare lade være med at spise den?”

Ahahahahahahahahahahhhahahaha….ååååååååh….!!!! *suk*

På torsdag den 20. oktober er det Den Store Bagedag. Hvordan kan jeg bare ignorere det? Men så kunne man jo også bage noget andet end kage. Fx brød eller grovboller!? Men nu er det jo ikke en brød og grovbolle-blog. Men en KAGEblog! Så jeg tænkte, at man måtte kunne finde en lækker lille SUND kage? Bare en lille bitte en, som det er helt ok at spise af, fordi det praktisk taget slet ikke er kage alligevel, fordi den er så fedtfattig og kalorielet og sund?!

Så jeg har googlet lidt og har fundet frem til et par stykker:

Hindbærtærte med choko

Bananmuffins med choko og kokos

Appelsinkage med mandler

Bagt æblekage

Jeg tror, jeg forsøger mig med bananmuffins’ene. På torsdag, altså!

 

  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Speak!!